The One And Only Tyrannosaurus sex.

A special kind of boy who has a "NORMAL" dick...(not really)

HA HA HA IS A JOKE!

It is a name.

It happens to be my name.

Sometimes wants to become the polar bear dog from legend of Kora.
Mike: If you could become any two animals mixed together what would you be?

Jamie: I dunno man cuz- i dunno...

Mike:I'd be a polar bear mixed with a dog.

Jamie:well those aren't too different so thats fi-

Mike: well it'd be double the size of the polar bear and you could ride me around like an animal you ride around...

Jamie: wouldn't you NOT want people riding you around on your back.

Mike: That's exactly what I want tho.

Jamie: O.O wut?
作者 MANIAC!? 2013年12月01日
The act of cooking a frozen pizza in the oven without removing the carton box or the plastic.
Dude, I totally miked my pizza last night.
作者 NoMike 2013年2月18日
This ugly motherfucker who thinks he sooooooooo cool but really hes a trash licking sock fucking pencil sucking white haired leg shaven roach, who reminds me of a retarted albino beaver who got repeatativly wacked with a large rusty pair of sunglasses. plus he hits girls. his mom is a witchbitch.
Taylor: Um, is that mike over there in the grass?!?
David: No, silly goose, thats just dog shit.
作者 LAdy gaga 2012年6月20日
A complete and utter douche bag! He is such a fuckboi and gets hurt ridiculously easy! He has this retarded Justin Bieber hair and admits to masterbation
Ugh I dated a mike!
作者 That one girl sms 2016年1月08日
Mike-Roscopic penis...a guy with a small penis
Sarah, "That guys kinda cute!"

Kim, "Yeah, but I heard he's a Mike."
作者 MikeHunt509 2014年3月16日
Clueless, yet trainable.
Mike is completely clueless about asking you to dance. But it's ok, he's trainable.
作者 SquishyG 2013年9月24日
a guy who used to be cool, but is now just sad and old. can't commit, lives like a frat boy, and denies both
You know that guy Jessie used to date? Yea, he is such a Mike.
作者 facon675309 2011年8月11日
免费每日邮件

输入你的邮箱地址,每天早晨收到免费的“每日城市之词”

邮件由 daily@urbandictionary.com 发出。我们决不会发送垃圾邮件。

×