Acronym for Sudden Shit Syndrome.

Describes the acute onset of the urgent need to shit. In most cases, diarrhea. This is the kind of shit that you simply can't hold it. Your ass cannot relax or there will be a disaster.
person 1: "John, why the HELL are you driving like that? Slow down!"

person 2: (standing up while driving) "I'm about to seriously shit my pants! I gotta get to a bathroom!!!"

person 1: "yep, sounds like you have a serious case of S.S.S. my friend."
作者 krl0309 2010年4月10日
Seriously Shifty Situation
downtown at night
Creepy cashier: Hey, wanna see something in my back room?
Kid 1: um no...
*kids run*
Kid 2: MAN THAT WAS SO S.S.S.!!!!
作者 Cory Fischer 2008年5月31日
SSS
Second Semester Senior
One of those luck sonuffabitches who get practically no homework for the last semester of their high school career
Junior: I envy those SSS's....I still have to finish my lab, study for my physics test, do my precalculus homework....
作者 YellowBunneh 2011年3月22日
SSS
Shoot, Shovel, Shut-up. A way of eliminating unwanted acquaintances.
I think a little SSS might solve this problem
作者 Mazeman 2006年6月28日
sss
Side side side
Used as a proof for congruency between two triangles, whereby each side of one triangle is equal in length to the corresponding side in another triangle.
The sss congruency proof has no real-world purpose.
作者 sixbones lol 2005年10月23日
SSS
Someone who suffers from a SEVERE case of SS syndrome that causes you to become moody, paranoid, and mostly crazy. Severe SS = SSS.
That girl is crazy, she definitely has SSS.

He just started screaming, I think he has SSS.
作者 foshizzle120122 2011年2月09日
SSS
Shower, shit and sleep
Person 1: yo man im pretty tired, gonna triple S (SSS) it.
Person 2: aite aite payyyyce
作者 FilthyMcBiggs 2011年3月07日

免费每日邮件

输入你的邮箱地址,每天早晨收到免费的“每日城市之词”

邮件由 daily@urbandictionary.com 发出。我们决不会发送垃圾邮件。

×